آیاسار

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

نویسندگان

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

رمان «یک دقیقه سکوت» نوشته ی خانم «نفیسه نظری» اولین رمانی بود که در مورد شهید ادواردو-مهدی- آنیلی خواندم. آن رمان که شخصیت اول آن یک عکاس ورزشی است به صورت اتفاقی  اسم ادواردو آنیلی را می شنود؛ پیش از شروع یک بازی فوتبال که به احترامش اعلام یک دقیقه سکوت می کنند و بعد از این اتفاق سعی می کند از مسمی و صاحب این اسم بیشتر بداند.

«ادواردو» اما برخلاف رمان پیش گفته، با آشنایی کامل با شخصیت «ادواردو آنیلی» و اینکه او «شاهزاده ی ایتالیا» است و پسر مالک شرکت فیات و باشگاه یوونتوس است، سعی در پرده برداری از راز کشته شدن او می بردارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۷ ، ۰۳:۲۷
alef sin

«یوما» در زبان عربی خوزستانی، ندایی است برای صدا زدن مادر که در اصل «یا اماه» بوده است. حال این کلمه عربی خوزستانی عنوان رمانی است از «مریم راهی» که انتشارات «نیستان» آن را منتشر کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۴
alef sin

روزی بود روزگاری بود. در آن روزگار، جز اسب و الاغ و شتر، وسیله ای برای سفر و رفتن از شهری به شهر دیگر وجود نداشت. راه ها پر از خطر بود. مردم گروه گروه و به صورت کاروان به سفر می رفتند تا بتوانند با دزدهایی که در پیچ و خم راه ها و گردنه های سرد و دشوار کمین کرده بودند، مقابله کنند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۶:۰۱
alef sin

شوروی که سقوط می کند، در مناطق مسلمان نشین دفینه هایی گرانبها و قدیمی از کتاب های مذهبی، از زیر خاک بیرون می آیند تا در بازار به فروش برسند. یکی از خریداران کتاب های قدیمی کشیشی است ارتدوکس به نام میخاییل ایوانف که از قضا کتابی گرانبها و قدیمی نوشته ی عمروعاص به دست او می رسد که در آن زمان نوشته شده است و پیش از وقوع جنگ صفین را روایت می کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۷ ، ۰۲:۵۰
alef sin
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
۰۷ تیر ۹۷ ، ۲۳:۲۴
alef sin