آیاسار

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

نویسندگان

سلفی با موگرینی

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۰ ق.ظ

سلفی با موگرینی

توضیح: سلفی یکی از نمایندگان مجلس با خانم موگرینی در حاشیه ی مراسم تحلیف.


فرصت ها را هیچ وقت نباید از دست داد که همچون تندباد می گذرد.

فرصت ها متفاوت اند، متنوع اند؛ فرصت هایی برای پیشرفت، برای تغییر، اما گاهی فرصت هایی وجود دارند که در نگاه شخصی فرصت است اما در نگاه دیگران، افتضاحی است که به بار آمده است.


طرف:

 من و خانم موگرینی همین الان یهویی در حاشیه ی مراسم تحلیف!


دیگران:

زشت است برادر، مثلا نماینده ی مجلس هستی شما، آخر این چه کاری است می کنید؟! یعنی ذوق زدگی تا این حد؟ یا خانم ندیده ای؟ یا خانم نماینده ندیده ای؟

یا نماینده ی اتحادیه ی اروپا شاخ و دم دارد و تو فقط شاخ و دمش را دیده ای!!

یا کلا ندیده ای!!!

انقدر مهم است یعنی که باید اینطور بنشینی و سلفی بگیری؟ مگر هواپیما است که برای رسیدن و آمدنش جشن راه انداخته ای؟ یا فرجام برجام ختم به خیر شده است و سیب و گلابی هایش را چیده اند و آفتاب تابان اشعه ی طلایی اش را آشکار کرده است که این چنین ذوق مرگ شده ای عزیز؟!

هر چند حق داری انگار، اگر الان سلفی نگیری، حضرت آقای قشقاوی خدماتشان را پس از آن عکس به کمال می رسانند و حضرت اجل - اگر به غلط نگوییم حضرته اجله- بانو موگرینی را به جایگاه والای شان راهنمایی می کنند چنان که در این چهار سال وظیفه ی این وزارت خانه ی فخیمه و جلیله و جمیله و طویله و عریضه!!! راهنمایی کردن دیگران بود به مقام های والای خودشان.

حرف از جناب قشقاوی شد؛

آقای قشقاوی! عکاس اختصاصی شدنتان مبارک!!! شغل جدید به شما می آید! شما که قبلا بانوی مکرمه و مجلله موگرینی را رویت فرموده بودید، چه در ایران و چه خارج از ایران، ذوق زدگی تان برای چه بود؟ بسوزد پدر لایک و فالو - و البته لعنت به پدر بیگانه پرستی- که آدمی را از عرش عزت به فرش ذلت می کشاند.

نمایندگان محترم مجلس، عالیجنابان! قاب عکس مسئول خارجی اتحادیه را که پر کردید و این وظیفه را به خوبی انجام دادید، برای شما در به سرانجام رساندن دیگر وظایف محوله و غیر محوله، تعریف شده و نشده، دعا می کنیم و امیدواریم موفق و مؤید و مسدد باشید و خیالتان راحت باشید که ما به این باور رسیده ایم که برای ریختن آبروی این مردم به چیزی بیش از ذوق زدگی مسئولان و نمایندگان و هواپیمای خارجی یا خانم موگرینی، نیازی نداریم که همان طور که جناب ترکان بزرگ و والامقام فرمودند، توانایی های ما در حد ساخت آب گوشت بزباش است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">