آیاسار

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

نویسندگان

اشک هایتان ارزانی خودتان

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰ ب.ظ

وقت انتخابات است و طبعا شعار ها و حرف های بعضی کاندیدا ها به خصوص آن ها که جایگاه و پایگاه رای خود را در خطر می بینند٬ در حد شعار و گاهی متناقض است.


آن روز ها که بیدار می شدیم و از آب و برق و اینترنت خبری نبود٬ و ریزگردها٬ گرد مرگ بر شهرهای استان ما پاشیده بودند٬ صحبت هایی که شد و حرف معنویت را که پیش کشیدند٬ عذاب الهی در سخنان رییس جمهور جا باز کرد و مردم استان خوزستان معذب شمرده شدند٬ اما در این روز ها که وقت انتخابات است٬ آقای روحانی که به استان خوزستان سفر تبلغاتی داشت اعلام کرد که: «من و آقای دکتر جهانگیری برای شما اشک ریختیم!!!

اگر شما شب ها نخوابیدید٬ ما هم شب ها نخوابیدیم!!!»

جناب رییس جمهور مستقر!! به عذاب الهی که ما را دربر گرفته بود و شامل حالمان شده٬ اشک ریختید؟!!

بی خوابی که کشیدید بابت همان امور معنوی مختص به عذاب ما - و البته ناکارآمدی دولت شما- داشت؟!

وضعیت آنقدر وخیم بود که با گرد و خاک و مخلوط شدن آن با رطوبت٬ برق و آب شهرهای این استان قطع شد٬ قطعی آب و برق عذاب الهی بود؟!! ناکارآمدی مسئولین استانی که نماینده دولت شما هستند٬ در کنار ریزگردها عذاب الهی بود و باعث شد اشک شما سرازیر شود که در ایام انتخابات اعلامش کنید؟!

وضعیت هوای این استان همچنان آلوده است٬ اشک شما همچنان سرازیر می شود به حال این مردم و این استانی که بعد از اتمام جنگ تحمیلی٬ همچنان آثار جنگ در آن دیده می شود و سختی زندگی در آن کاملا مشهود و محسوس است؟!

آقای روحانی! اشک شما به کار ما نمی آید٬ ما به اندازه کافی اشک برای ریختن داریم٬ درد برای کشیدن داریم٬ پس اشک تان را بگذارید برای خودتان و خود را به زحمت گریه کردن نیندازید٬ و فقط بگویید چه تلاشی کردید و چه زحمتی کشیدید برای فقط و فقط آلودگی هوای این استان- باقی مشکلات پیش کش شما و دولت مردان تان-

آقای روحانی! شما که اشک می ریختید برای آن روزهای این استان٬ استاندار شما در جلسه ای که برای بررسی این مشکل برگزار کرده بود٬ پای سفره ای با غذایی اعیانی نشسته بود٬ و وقتی به او اعتراض شد٬ بیانیه صادر شد که آن عکس مربوط به مجلس عروسی پسر یکی از مسئولین استانی بود٬ ولی سوالی که ایجاد شد آن است که چه مجلس عروسی بود که در اتاقی اداری و با عکس رهبری در آن اتاق٬ برگزار شده است؟؟!

جناب رییس جمهور! رک و راست و بدون تعارف و رودربایستی٬ اشک های تان و معاون اول تان٬ ارزانی خودتان٬ که دم انتخابات است و همچون بغض معاون اول تان در برنامه ی گفتگو با دوربین٬ دلیلش کاملا واضح و مشخص است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">