آیاسار

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

نویسندگان

آقای هاشمی طبا!

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱ ق.ظ

وقت مردم٬ برای خودشان اهمیت دارد٬ و باید به آن احترام گذاشت و وقتشان را هدر نداد و تلف نکرد.

اگر فیلم یا سریال و یا برنامه ای تلویزیونی برگزار شود و احساس کنیم وقتمان را پای آن از بین بردیم٬ دادمان در می آید و انتقاد می کنیم٬ حتی اگر نتوانیم صدایمان را به گوش مسئولین برسانیم٬ و حرف هایمان در حد جمع خانوادگی باقی بماند.

اگر فردی بنا به هر دلیلی و به هر شکل و نوعی از رفتار و برخورد٬ باعث شود که چنین حسی به ما دست بدهد٬ قطعا به آن اعتراض می کنیم٬ و اگر چنین نکنیم حداقل چهارتا حرف در دلمان نثارش می کنیم!!!


برخی اتفاقات این انتخابات در نوع خود بی نظیر بوده است٬ نمونه ای دیگری احتمالا در عالم وجود٬ دیده نشده و دیده نخواهد شد مگر اینکه از انتخابات ما تلقید شود!! از جمله ی این اتفاقات عجیب و غریب تلف کردن وقت مردم است با کار های عجیب و غریب؛ مانند اینکه:

در این انتخابات یکی از کاندیداها -آقای هاشمی طبا- از طرفی انصراف خود به نفع کاندیدای دیگری را تکذیب می کند و از طرف دیگر اعلام می کند من به فلان کاندیدا رای می دهم!!!

این جمله یعنی چه؟! واقعا درک آن برای من سخت است.

یعنی شما هم خودتان را قبول ندارید که به خودتان رای نمی دهید؟!

یا اینکه پذیرفته اید که امکان موفقیت ندارید- همانطور که خودتان رسما این مطلب را اعلام کرده اید- پس چرا انصراف نمی دهید و وقت ما را برای شنیدن صحبت هایی که می کنید و شعرهایی که می خوانید٬ و در رسانه ی ملی پخش می شود٬ تلف می کنید؟!

شعار شما «حفظ ایران» است که بارها و بارها اعلام کرده اید٬ و تمام این شعار را در طرح خود برای کشاورزی خلاصه کرده اید٬ گویا که حفظ ایران فقط با حفظ کشاورزی است!!٬ سوال این است٬ که شما نمره ای که به دولت مستقر داده اید٬ چهارده بود٬ آیا با نمره ی چهارده ایران حفظ می شود؟!!

دختر آرشیتکت شما طبق اعلام خودتان بیکار است٬ آیا دختر شما با رای شما به کاندیدای دیگری سر کار می رود؟!

آقای هاشمی طبا! 

ما فرزندان ایرانیم٬ 

وقت مان را از سر راه نیاورده ایم٬

لطفا وقت تان را به نوه ی شش ساله تان اختصاص دهید٬ به همان کاندیدای مدنظر خودتان رای دهید٬ که نظر و رای تان محترم است و پایگاه رایی که به آن امید ندارید را با انصراف تان به کاندیدایی واگذارید که می خواهید به آن رای دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">